Jo, jag vet. det jagar ut den personen med förtal och lögner och gör det i sådana ordalag att de tror sig komma undan med det.
De som inte gillas, kan inte få vara med utan det börjar med provokationer och annat skit för att få den personen att flippa ut, och då äääär de så skenheliga och nöjda.
dessa personer har härjat här i forumet många år, när man ser på deras info, och hur i katten kan man tillåta att det fortsätter för den lilla tid jag har varit med har jag blivit hånad, förtalad och kallad av saker som är personangrepp.
Dessa personer måste vara rätt ensamma i sin lilla värld bakom skärmen och man anar den bitterheten och avundsjukan som de ger ut.
Ingen ska kunna mera än de, då åker de ut. Det finns massa välutbildad folk med mycket kunskap. men det får inte leva, utan det skitas ner.
Så funkar det här just nu och har inte sett nån förbättring utan att det går bara mot lägre och lägre nivå, tyvärr, säger jag, för de kunniga vill inte dela med sig så enkelt för då hoppar nån av kvack-gänget upp och sätter i gång om och om igen ...... Ledsamt, men man tycker att alla kunde få ha sin plats, men .....

.... Fuchian ....
Gossen rudas tid rinner ut ...... i