CITAT (Solstorm @ 14-08-2010, 08:52)

Silos det är du som skapar bråk. Du försvarar fuchian/tottes matte/pia.l/reserv oavsett hur mycket hon har sårat andra människor och ljugit. Många har tålamod med dig men du går helt enkelt för långt. Jag tycker att forumdeltagarna har varit väldigt tålmodiga med dig pga av att du är sjuk eller har något handikapp eller hur det nu hänger ihop. Inte ens du kan gå hur långt som helst, du har inget frikort för att häva ur dig vad som helst. Ex när du kallade alla med annan åsikt än din för satans utsända.
Jag har förstått att här finns forumdeltagare som har träffat dig i verkligheten, om det inte varit så så skulle jag ha trott att du bara var ytterligare en nick av samma otrevliga person. Ni är två tummar i en röv.
Hur kan du säga-skriva att det är jag som skapar bråk???
Att jag försvara Fuchian måste väl vara upp till mig och att hon har sårat andra medlemmar här är upp till dem att reda upp!
HUR vet du att forummedlemmar har varit tålamodiga med mig p.ga. att jag skulle vara sjuk eller handikappad?!?
Du har tagit meningen om "om satans utsända" ur sitt sammanhang!
VAD är det som är såå otrevligt hos mig!?! Vad betyder:Ni är som två tummar i en röv?
En sak kan jag säga-skriva att du har tolkat mina tråd på ett mycket konstigt sätt!
Jag har träffat i alla fall två personer IRL som jag minns.