CITAT (silos @ 14-08-2010, 09:12)

...................men det kan vara att jag känner igen mig själv från tiden då jag blev "jagad"härinne på småprat........................
.............Ja,det är viktigt därför att jag inte riktigt klarar av att medmänniskor är emot mig och jag upplever att du är emot mig.
Jag önskar så att jag vore som Moder Teresa,men det kommer jag nog aldrig bli under detta mitt liv
Min intention har absolut inte varit att spä på tjafset,tvärtemot önskar jag att påverka så att det blir lugnare!
Så lustigt förresten:jag upplever att du bl.a.spä på tjafs.
Men jag vill jo vill jag dela med mig av min glädje i denna vår värld som är så fylld av negativism och ondska!
Men uppmärksamhet är inte fel,men stort behov har jag inte...tror jag själv i alla fall

Och klart är att sådana människor som tar mycket plats uppfattas som störande.........................
Återigen, varken du eller fuchian blir jagade utan egen förskyllan, båda provocerar ni ju oavbrutet!
Jag tycker mest du andas hyckleri. Envisas med att du vill alla gott, uj,uj,uj.... alla är så underbara...... medan du i nästa inlägg skrattar stort med en smily när du tror du fått in en femetta på någon.
Antar att du som vanligt vill ha ett exempel (tror inte det är för att du inte förstår utan vill spela lite dum också)
CITAT (silos @ 14-08-2010, 07:30)

Hur är det med dig själv då...beroende av Fuchian och mig tror jag faktiskt!

Om ni två använde forumet till vad det förmodligen är till för, att ha trevligt tillsammans, så skulle allt genast lugna ner sig här!
Anki