CITAT (Anki på Öland @ 14-08-2010, 09:43)

Återigen, varken du eller fuchian blir jagade utan egen förskyllan, båda provocerar ni ju oavbrutet!
Jag tycker mest du andas hyckleri. Envisas med att du vill alla gott, uj,uj,uj.... alla är så underbara...... medan du i nästa inlägg skrattar stort med en smily när du tror du fått in en femetta på någon.
Antar att du som vanligt vill ha ett exempel (tror inte det är för att du inte förstår utan vill spela lite dum också)
Om ni två använde forumet till vad det förmodligen är till för, att ha trevligt tillsammans, så skulle allt genast lugna ner sig här!
Anki
Att jag skulle vara hycklare....nej är svaret till det!Du får komma hit och fråga mina grannar vad de säger om mig!Och så bjuder jag dig på mat och fika.
Men,jag vet att jag inte är genomgod,ingen människa är det!!!
Och nog måste jag också få skoja och skratta...eller har jag fel?
Tänk om jag faktiskt är lite dum,det tycker jag själv att jag är i mångt och mycket!
Under åren som jag har varit borta härifrån så har det funnits bråk,vem skyller du för den tiden då?
Nu måste jag ta påtå på min balkong...
CITAT (Solstorm @ 14-08-2010, 09:30)

Två tummar i en röv= Ni är överens om precis allt. Du är helt okritisk till hur fuchian sårar andra.
Annars har jag sagt precis det jag ville säga i mitt tidigare inlägg. Det är meningslöst att fortsätta i den här tråden då det bara handlar om att äggla. Äggla= älta så slipper du fråga.
DET är jag definitivt INTE! Men sådant tar jag upp med henne via medellande!VARFÖR skulle jag ta del av det som hat pågått tidigare härinne!?!