CITAT (Pia L @ 14-08-2010, 12:45)

Solstorm m.fl : Ni behöver inte tillskriva alla ni ogillar mitt nick, jag är jag och har ett nick så det räcker gott åt mig.
På vilket sätt känner ni er provocerade av det jag skrivit sista tiden? Jag råkade svara på en fråga om balsam, jag råkade svara på en fråga om livet efter döden, men ingen ska kunna komma och påstå att det jag skrev var provocerande på något sätt och vis.
Jag håller med dom som pratar om odlas mob, den finns och dom låter sina utvalda få känna det också.
Lämna alla andra utanför mitt nick i fortsättningen, ni behöver inte ens nämna mitt namn i fortsättningen i samband med andra ni hyser något agg till.
Skicka pm till mig om det är något ni stör er på, men missled inte nya odlaiter att tro på era falska anklagelser.
CITAT
Jag råkade svara på en fråga om balsam
Och i en senare inlägg som fuchian så skrev du: som jag skrev i ett tidare inlägg
och där upprepade fuchian det som Pia.L skrivit
Du är rubbad om du tror att det är okej att låtsas vara snäll under vissa nick och bära dig illa åt under andra.
Ju mer du försöker låtsas vara oskyldig desto mer måste ju forumdeltagare tydliggöra för nya deltagare vad du pysslar med så att inte de tror dig när du försöker spela offer.
Du har inte svarat Aqvakul om Reserv, vad är det som hindrar dig?