CITAT (Pia L @ 14-08-2010, 12:45)

Solstorm m.fl : Ni behöver inte tillskriva alla ni ogillar mitt nick, jag är jag och har ett nick så det räcker gott åt mig.
På vilket sätt känner ni er provocerade av det jag skrivit sista tiden? Jag råkade svara på en fråga om balsam, jag råkade svara på en fråga om livet efter döden, men ingen ska kunna komma och påstå att det jag skrev var provocerande på något sätt och vis.
Jag håller med dom som pratar om odlas mob, den finns och dom låter sina utvalda få känna det också.
Lämna alla andra utanför mitt nick i fortsättningen, ni behöver inte ens nämna mitt namn i fortsättningen i samband med andra ni hyser något agg till.
Skicka pm till mig om det är något ni stör er på, men missled inte nya odlaiter att tro på era falska anklagelser.
Hej Pia L.,
Snälla du, det är beklämmande att de ska få hålla på med andra medlemmar på detta vis. Om vi nu plandade ihop schampoo el. balsam i våra inlägg, så vad och vem blev såååå sårad av det? Inläggen ligger kanske nära varandra och du och jag skrev svar på var sitt håll och många andra, så det kan hamna fel, men denna kalabalik ska sen såra någons känslor? Det begriper jag inte, men det att såra människor är denna mobben bra på.
Vad ska de gnälla om annars? oj, oj oj, vad de visar dåligt omdömme!
du är för mig Pia L och ingen annan och jag kommer att svara om jag ser någon fråga från dig.
Det har nog alla fått reda på att min mamma dog trygt en vecka sedan, Silos har vetat om detta att det ska hända och till henne skickade jag ett PM när hon dog, och sedan har hon inte behövt hålla det hemligt.
Alla ska vi ju dit, men jag samlar krafter att kunna hjälpa småsyskon.
Många gånger har det hänt att jag börjar retas när det börjar gå överstyrs, men där ser man hur förstelnade de är i sitt språk.
Att jag är medium och andlig healer, har jag papper på och kan mycket om det. Flera hörde av sig och ett PM som jag fick --- 3½ sidor ett intressant ämne, sen förstört när Stintan kom dit med sitt skit, för de som frågade, svarade jag vad jag kunde svara av egna upplevelser och om arbetet som ett medium. Jag fick lära i den skolan att inte bli en medjamare, utan säga ifrån för att kunna göra mitt jobb seriöst och jag lyssnar av när någon ringer och känns det inte bra, så då får personen återkomma, vilket de inte gör, för de vet att jag har genomskådat deras försök till bluff.
Här i forumet får man inte vara annorlunda, då blir man kallad lögnare osv. men de kan inget bevisa, så det bryr jag mig om. Jag hoppas att du kan ta till dig något och förstå hur verkligheten är .... Fuchian ....
Jag tog upp allas frågor seriöst, för det är ett känsligt område, och ingen skulle få känna sig dum med sina frågor. det var Silos som startade tråden och ett genuint intresse fanns det. Om det nu ska vara "Småprat" så även dessa funderingar ska man kunna fråga om utan att få massa fula nickar ...men jag vill inte kasta pärlor för svin.