CITAT (Red Top @ 14-08-2010, 09:56)

Jag är en av dem som visar extra tålamod med dig Silos. Eftersom jag tror att du är skör.
Men om du frivilligt vill fortsätta att trassla in dig i fuckian/Tottes Matte/Pia L/Reserv:s garn

, så får du väl göra det.
Hädanefter tänker jag inte ta någon särskild hänsyn till dina "gullegullinlägg". De står mig ärligt talat upp i halsen.
De verkar inte längre särskilt ärliga eller trovärdiga.

Upprepar vad jag tidigare skrev:
Jag begär streck i debatten.
Klickbar länkEdit: Stavfel
Jag har nu lite svårt att tro att Silos/Fuschian skulle vara samma skribent som sign Reserv. Reservs inlägg var ju oftast väldigt intelligenta och stringenta medan Silos/Fuschians inlägg i stort sett alltid är mest flum.
Kanske jag är en av dem som avses när det talas om "bråkstakar" i den här tråden men jag står för att jag föredrar intellektuellt stimulerande och intelligent bråk före menlöst medjamsande och gulligullande, för inte tala om rent flum och dumhet som ju blivit mer och mer vanligt förekommande.
Slutligen en fråga till Fuschian, varför klankar du på Stintan i var och varenda tråd? Själv är jag väl ganska ofta på kollisionskurs med henne men måste säga att hon ju är en av de mer intelligenta skribenterna på forumet och en motvikt till dina mer och mer underliga inlägg.
Gita