CITAT (silos @ 15-08-2010, 23:19)

Jag måste erkänna att jag ångrar att jag någonsin skrev här överhuvudtaget ,eftersom allt som jag skriver uppfattas som flumm av ett gäng av medlemmar och det är så trist!
När jag har startat dessa mina tråd har det inte varit min mening att börja några bråk,långt långt därifrån har mina tankar varit!!!!
Jag är en kreativ och nyfiken person och mycket intresserad av många saker här i världen och det som är osynligt för oss människor är ett av mina intressen och mina dockor är den andra och ännu mera....
Men några här tror att jag vill starta bråk och jag är väldigt ledsen över att det har uppfattats så.Jag tyckte bara att det var roligt att komma tillbaka och i min iver skrev jag flera tråd utan att tänka efter att medlemmar skulle tycka illa om det.
Jag hoppas innerligt att det blir lugnt igen och jag skall hålla mig till min sagotråd där jag visar mina dockor om det ny är möjligt överhuvudtaget eftersom jag tycks har blivit syndabocken!
Mvh//Kyllikki-Silos
Hej Silos!
Nu är du inte alls ärlig ... du har ju inte alls hållit dig till din egen tråd, utan gått in i nästan alla andra trådar där du "flummat" om godhet och kärlek osv.
Just därför har många ledsnat på dig och ditt beteende här i forumet.
Du säger att du inte vill starta bråk ... men ändå har du om och om igen talat om hur du vill att andra medlemmar ska bete sig.
Tror du inte att sånt kan reta upp en o annan?
Du är inte och kommer aldrig att bli ett saligt helgon som älskar alla! Välj att leva i nuet och inte försöka vara någon annan ... man mår som bäst om man är ärlig ... tror jag.