CITAT (tepa @ 21-08-2010, 19:23)

Ähum, var det inte Silos som tackade för sig och ville inte va med längre, pga en massa påhugg från andra läsare....
Och nu startar "han" en ny tråd, där han t o m tigger om att få en massa påhugg...?? Förlåt, Silos, om jag har fel nu....
Hälsn Tepa
Silos är en kvinna som du kanske sett på bilderna - tigger påhopp tycker jag inte hon gör men hon får alltid det av vissa iaf. Bara att
ignorera påhoppen Silos.
Självklart ska man vara försiktig när det gäller cybervänner innan man vet att man kan lita på dem. Men det gäller ju även IRL. Det finns ju "regler" för hur man bör göra när man första gången ska träffa en cybervän IRL. Träffas på neutral, öppen plats. Inte lämna ut sitt namn o adress med mera med mera.
Nätet kan ge en så många nya kontakter, en revolution verkligen.
CITAT (Inga från Närke @ 21-08-2010, 19:29)

Du verkar inte ha läst någon tråd av Silos eftersom du inte veta att hon är en hon.
Till alla ni andra har lite överseende med Silos eftersom hon inte är frisk som hon själv har skrivit och ju mera ni skriver och hackar ju mera kanske ni eggar henne att skriva.
Hon har sin konst och talang som inte alla förstår och därför tycker jag inte att ni ska hoppa på henne överallt utan undvik hennes trådar om ni tycker de är jobbiga.
Håller fullständigt med dig Inga, mycket bra talat