Håller med dig Cacki. Men det är så på småbråk att det finns forumpoliser som försöker bestämma vilka som får starta trådar, hur många trådar de får starta och om vilka ämnen de får starta trådar.
Vissa får starta trådar om "vad som helst" och hur många trådar som helst för forumpoliserna men det gäller inte alla

Det är olika regler för olika medlemmar enligt dessa självutnämnda poliser.
Till vissa säger de bara om de deltar i en för dem intressant tråd - ja men läs inte tråden då om du inte är intresserad av ämnet, men det gäller sannerligen inte dem själva. De måste tvunget gå in o förstöra sådana trådar som vissa medlemmar skriver om vissa ämnen trots att de inte är intresserade av ämnet. De säger t o m åt vissa medlemmar att lämna småbråk - de regerar - eller försöker regera - men blir samtidigt väldigt förorättade om någon gör något liknande det dom gör. Detta gäller f f a en person som jag ser det - polismästaren.
Nog om detta. Jag är iaf väldigt glad för de cybervänner jag har

CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 21:21)

[/color]Men hur i allsindar orkar du med allt detta då med egen blogg, sy dockor och skriva här? Har du flera bloggar?
Jag vet då knappt hur man skapar en blogg så du är väl inte så dålig då?
Visst är det konstigt att din "vän" fuchian inte visar några bilder,bara du? Ja din sagostig är förunderlig?

Jag tycker du ska lära dig mer om mental ohälsa och vad man kan orka respektive inte orka med när man har olika former av mental ohälsa.