CITAT (sqrulan @ 21-08-2010, 21:44)

Jag vill inte vara ovän med någon, det är jag aldrig i mitt riktiga liv heller. Men eftersom mycket verkar så otroligt så måste även jag få tycka till och jag står fortfarande fast vid mina åsikter.
Men nu slutar jag "ännu en gång" att bry mej, så fortsätt att tro vad ni tror.
Ha det!
Det är bara dumt att stå fast vid sina åsikter,för då blirm det jo väldigt svårt att ta till sig någonting nytt och det är lika dumt att vara som jag som hela tiden vill förändras och hitta på nya saker i mitt liv till.ex.jag kan bli nästan galen av att veta att jag inte kan lära allt som jag vill här i livet.
CITAT (Alba @ 21-08-2010, 21:42)

Jag syftade inte direkt på Silos utan det var en reflektion i största allmänhet.
Även om det var bara 1 person som skulle göra forumet till pest för mig och jag tog illa vid mig och mådde dåligt då skulle jag sökare mig vidare.
Det kan aldrig vara värt att bita sig fast om man inte trivs.
OBS att jag nu inte menar detta som en vink till någon särskild person - bara ett svar till dig Ängsvädd.
Det är inte bra att tillåta andra människor få makt över hur och var man skall vara eller göra!
IRL väljer jag att inte umgås med mina medmänniskor,ingen enda kan tvinga mig till någonting! Och här trivs jag så jag stannar ändå....
Och nu är det dags för mig att gå och lägga mig i min säng och försöka sova,nattinatt allihoppa var ni än är!