måste bara få låna tråden och skriva ett inlägg (hoppas det går bra Silos, din tråd är perfekt för mitt inlägg)
satt här och lyssnade på låten Annikafiore - Forbidden Love,, och gick in och läste en gammal tråd jag skrev 2006 den 8 april. och jag fullkomligt brast ut i tårar när jag läste tråden och hörde på låten och tänkte på allt som jag har gått igenom och allt som hänt både bra och dåliga saker.
och därefter skrev jag ett väldigt långt SMS till mamma där jag bland annat tackade för allt snällt och uppmuntrade ord hon sa den där dagen.
och jag vill också TACKA ALLA här inne på odla.nu forumet som har gett mig stöd och cyber vänskap och allt vänligt ni gett mig och skrivit under tider då det gällde början eller slutet. ni är många och jag vill verkligen tacka för allt och jag har verkligen uppskattat allt
och på detta forumet har jag hittat många vänner och även kärleken. kunna aldrig ana att ett trädgårdsforum skulle betyda så mycket för mig den dag jag reggade mig.
nu kanske en del tycker jag är blödig och löjlig som skriver detta här öppet, men jag bryr mig inte.
och hoppas att du Silos inte har nåt emot att jag skrev detta i din tråd.