Medlem
Antal inlägg: 3 211
Medlem nr: 9 264
Det är ovanligt att jag är vaken 2.10 men jag kunde inte sova så jag klev upp och såg den mest skrämmande film i nu tid? Kolla på tv 4, tio minuter över två= 2.10 Det var länge sedan jag grät så mycket i min ensamhet!
Medlem
Antal inlägg: 2 670
Medlem nr: 13 427
Hej
Nu har jag sett det. Programmet. Spelade in det på RE.TV, då för en par veckor sen, men har inte sett programmet förrns nu.
1. Jag vill russka om personalen där. Tänkte nästan ta tag i tv:n och russka. "Ruska" är ett finskt ord för lövverket i Norra Finland, på hösten.... 2. Ringde nästan chefen och bad om en vecka semester till. 3. Pratade nästan med maken om han kan ordna barnvakt för en vecka. 3. Tankade bilen. 4. Letade fram en karta över Europa 5. Packade väskan för en vecka. 6. Satte mig nästan i bilen för en tur till BUULLGGAAAAARIEN !
Jag hittar inga ord. Det behövs inte. Det räcker att se programmet. OCH jag kan inte så mycket göra trots att jag sett programmet. De fem lådor barnkläder, skodon och leksaker jag förde till insamlingen för Lettland, det känns så futtigt.
Som jag sa tidigare. Jag skulle vilja åka dit. Och krama vareeendddaaa uuungeee....Ge dom stackrarna lite värme från en vuxen mamma, som har så mycket överflödig värme. Åttaåringen har inte tid att kramas och pussas längre...