Om så vore att vi -- silos --- fuchian ---- vore en och samma person, så undrar jag hur den sammansättningen skulle fungera här? en ensam hinner ju inte vara med alla trådar samtidigt, om vi inte är en bläckfisk med 8 armar?!
Var rädd om Silos, hon är en genomgod medmänniska som jag "fuchian" har lärt att känna och den personen som jag är mest rädd om i hela forumet.
Ös över skiten på mig, men lämna henne i fred. jag är starkare än ni ens anar! ....
Alla goda råd ang. om vår bekantskap är redan ett avslutat kapitell så där finns endast ängsvädd som är vettig i sina åsikter och hennes ord tar jag på allvar, vad gäller med resten.....ignorering pågår.
Inget händer med Silos utan hennes önskan och hur vårt vänskap, som har börjat spira, utvecklas, vet vi inte och har därtill tagit hänsyn till silos.
Jag kommer att finnas för henne när hon behöver mig och stöd, men resten ska ni inte ens spekulera om för det är en privatsak mellan henne och mig.
Jag känner igen mig i visa avseenden, i den hårda världen och hånet vi mött under livets gång.
Jag har förmågan att kunna "läsa av" en person genom vad han/hon är för något, det hör till mediumskapet jag har.
Det behövs inte många inlägg innan jag har en bild av personens alla sidor och sätt klara. Silos vet om detta och hon förstår att här är hon som bestämmer vad som ska ske i framtiden någon gång, det låter vi åt vår herre att leda dom spåren, så hamnar man rätt. ........... Fuchian ....