CITAT (Pia L @ 29-08-2010, 13:20)

ängsvädd : Det känns som att allt egentligen började med att jag råkade svara på en sak i Beriths tråd om balsam, då fick en del för sig att jag och Fuchian var en och samma person och sen rullade hela karusellen igång, det hon skrivit innan dess har jag inte satt mig in i så mycket, men följt det som hände sen och en del är duktiga på att para ihop identiteter.
Några var så bombsäkra på att jag och Fuchian var samma person, vi får väl se var det slutar, men jag är också säker på att hon inte är så ny som hon påskiner, men att hon och jag skulle vara en och samma person, DÄR går gränsen.
Pia L,
Det blev nog konstigt just där du påpekar om den balsam.grejen, för vad jag minns svarade vi nog samtidigt, men kanske på olika sätt, beroende egen användning, som är ju olika för varje person.
Min dator är ny och den är jag inte så van vid. Vi har fler datorer i kontoret och alla har sina sätt, beroende på ålder och användning.
Min förra pajade, den kunde jag så gott jag behövde, men den hadde en äldre system och den var jag van vid. Tyvärr är det billigare att köpa en ny än laga en gammal.
Det stämmer att jag har fått massa nicknames som jag inte har en susning om för har endast denna som jag använder men du kan få hela listan ---- Fuchian/ Lena L / Reserv/ Pia L / copycat/ Silos / Rahmat 2/,
Samnt namnen; - en individ med dissociativ identitetsstörning / otrevlig / lismande / ordpajsande / trådförstörare/ och lite till.
Då kan du tänka dig att det är inte ens fel när flera bråkar, men man hade tvungen att ha ett offer och det blev jag. Kanske för det att jag kan svara för mig och tål inte vad som helst.
Men det får vara så, jag är inte den stackaren som ber om hjälp fr. främmande bakom dataskärmen utan jag är kanske en lite udda person med allt som jag har med mig och har gått igenom under livets gång, men tycker inte synd om mig för det och är en livlig och sprallig kvinna, omtyckt av många i mitt liv.
pga. att jag har vidare syn på livet och har förmågan att känna empati och hjälpa till. Trots det blir jag inte en mähää, utan har humor, så det räcker!
Jag nämnde kanske att jag gick med i forumet lite för blåögt och det märker jag att det hjälper inte vad jag säger -----jag ljuger.....enl. Stintan... Men jag bryr mig inte om det, men kommer inte gå till svars för någon mera. Hålla det på neutralt plan, så att säga. Hoppas att de håller undan ditt nick från mitt så att du inte får på dig den skiten som är ämnad till mig. Ha det gott .... fuchian ....