Fick Bokias katalog i går, och kollade priserna på några av dom böckerna du nämner, alla fanns inte med. Det skiljer en del på dom ordinarie priserna, och man kan ju undra om det är ett 'hittapåpris' nu till rean för att man ska tro att man gör ett större fynd än man egentligen gör....
('Mina' priser i fetstil) Gustavsson, Lars-Åke. Gammaldags buskrosor 79:- (?) 79:- (176:-) Johansson, Brita. Vår vintergröna trädgård 119:- (308:-) 109:- (261:-)
Mitt tips till dig som inte har Karin Berglunds Din trädgård, köp den! Kostar nu 139:- skamligt lågt pris, har kostat 688:- Värd varenda krona. 143:- (566:-)
Håller med, köp Karin Berglunds bok! Det finns en till som är speciell för rean, Med fingrarna i jorden, 69:-.
Jag har Prismas stora trädgårdsbok och örtabok sedan tidigare, här kostar dom 199:- resp 189:-. Enligt katalogen har dom kostat 448:- men när jag köpte örtaboken i maj ifjol kostade den 269:- och då fick jag med en fröpåse basilika.
--------------------
----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----
|