Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hur stora älgar finns de, alltså hur många taggar kan de ha
          aanderss
          Inlägg 09-09-2010, 11:07
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 29 979
          Medlem nr: 8 994

Hur stora älgar finns de
          alltså hur många taggar kan de ha

nyss hade jag en nästkussin vars jaktlag sköt en på 18 taggar men hur många kan en älg ha

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          fuchsian
          Inlägg 10-09-2010, 15:31
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 631
          Medlem nr: 30 760

Ja det var precis vad de gjorde.
          Älgen kom mot min vänstra fråntdel av bilen och fick sig en smäll och ramlade, men min bil kanade av vägen till det högra diket och sedan hände allt så snabbt när jag fick en kast med bilen till vä. sida och ut i skogen. Knäckte några mindre träd och körde in i en gran som vek sig över bilen. Jag blev medvetslös då bilen kastades över vägen, men har fått det berättad till mig efterskott.
          Det var en längre raksträcka på en 70-väg och det kom en bil mot mig som såg det hela och älgen hade trots sina skador dragit iväg till skogen.
          De hadde ju tvungen att avliva den och det var orsaken att de ringde till ambulansen om jag hade sett kön på den, vilket är nog inte det första man gör när den bara sprang ur skogen och fram till mig.

Det jag minns, är att jag såg inte upp till huvudet, endast till kroppsnivå.
          Kvinnorna som drog mig ur bilen hade nog inte heller nån pejling vad för sort den var.
          Det jag minns var att kvinnan försökte väcka mig och jag hörde manliga röster som tyckte såååå synd om den fine bilen, vet inte om det var polisen eller ambulansen. De hade visst fått såga sig fram genom granen för att se om det fanns fler passagerare.
          Jag panikpromsade och knycken gav en smäll i höften, dör jag blev sned. och högerfoten var trasig och opererades ett antal gånger och nacken fick stryck plus alla sår hittan och dittan. ....fuchian...

Redigerat av fuchian: 10-09-2010, 15:59

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 19:45

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon