Jag tänker inte gå i svaromål på huruvida jag mår dåligt eller mindre dåligt men jag ser i alla fall vilka som kan känna empati och vilka som inte kan det. Min tanke har aldrig varit att bli Odlas egen lilla "kelgris" och få massor av klappar på huvudet av typ "krya på dig". Det är inte så lätt att att jag är "frisk och mår bra" för att jag kan skriva här på forumet, många gånger klarar jag inte ens det och vissa morgnar måste jag tvinga mig ur sängen för att överhuvud taget komma upp och ofta handlar det om att jag behöver gå på toa men det är inte alltid jag hinner dit i tid heller så
NI som ställer diagnos, bedömer och dömer:
LÄGG NER!Idag var jag på ett möte med F-kassan och Af för information om en kurs i hur man kan må bättre, den skall pågå i sex onsdagar nu i höst och jag skall ge det en chans även om det till viss del tar emot. Vi var elva personer som var kallade till detta möte men det var bara jag som kom vilket kändes lite trist eftersom det hade varit trevligt att träffa fler personer som är i samma situation som jag. Nu hade det varit ett bankrån i Huddinge centrum och det var kanske därför de flesta uteblev eftersom hela centrum var avspärrat av polisen men som sagt, jag var där och skall ge det hela en chans.
http://www.expressen.se/nyheter/1.2136430/...olis-i-huddinge