Hej,
Orsaken att jag frågade om detta är att kanske inte alltid visa sig här inne, särskilt när man inte har mer än vädret för dagen att skriva, eller andra småsaker.
Dom som använder detta till att läsa andras trådar, säger jag bara att fyj skäms! Har ni inget annat att göra? Om en viss tråd finns med i det dagliga, då knappar ja in på. höger sida. där får man välja att se allas trådar och hitta personen i fråga. Mest har det handlat om Silos som har varit på sina egna bloggar, men var dock inte mer än 3 sidor bakom den första tråden. Det visades endast 2 sidor, så jag undrade och hittade henne.
Att vara anonym, inte lysa rött med sin signum, ser jag en fördel och det är att inte bli jagad jämnt om det nu går att undvika, tro inte det. Alla kan ju se ändå var jag varit, So What?
Jag skulle inte uppskatta alls att (det som har hänt i mitt fall) att vissa personer letar sig nästan fördärvad ur mina tidigare inlägg orsaker att sen håna mig. Det kallar jag ett lågvattensmärke. Nog om detta, men kul att lära sig och förstå vad vissa sysslar med. ..... fuchian.....
|