CITAT (Irene_L @ 28-09-2010, 10:20)

Men Fuchian....är det så konstigt om folk reagerar och ifrågasätter dig! När någon berättar något så har du varit med om liknande ..fast mycket mer, mycket finare, alltid värre! Många tycker nog att det verkar konstigt även om alla inte skriver det! Jag har tyckt det länge men har inte skrivit det...förrän nu!
OK, är det så ni uppfattar det? Så har inte jag menat det alls, men allt kan misstolkas av dem som inte gillar mig, den teorin tror jag mera på.
Det som jag tolkar ur ditt svar är att jag skulle härma andra?! Då tror jag att vi är på hal is.
Hur kan man ifrågasätta en sak som är personlig upplevelse, ni vet ju inte något om mitt verkliga liv!!!!!Om jag har varit med vissa saker som andra, får jag inte berätta om det? Är det så ni menar? Vad är tillåtet, ge mig det då!!!!
Är det bättre att endast sätta dit en gul gubbe och ingen text när ni nu har bestämt er för att kunna och veta allt om mig? då behöver jag ju inte upprepa det, ni vet ju, eller hur? så jag endast ser glad ut.
Även att du säger vad du tycker och inget sagt, säger mig en hel del om dig, men jag är inte ilsken, långsint person av mig, endast en spontan och glad och de 511 saker?
Jag skulle vilja att "DE MÅNGA", du citerar till skulle då inte vara så himla skenheliga utan att säga mig det då.
Det kallar jag falskhet och taskspel bakom min rygg, tål inte sånt i det verkliga livet.
Detta är ingen kritik för dig eller andra, utan jag har försökt ge en förklaring hur jag funkar, men det var helt fel av mig när ni sedan gör löje av mitt liv. Det är dock endast jag som vet allt om mig. ..fuchian...
Redigerat av fuchian: 28-09-2010, 09:48