CITAT (herkules @ 28-09-2010, 22:45)

jag skulle nog tagit kontakt med den som skrev första annonsen bara för att få reda på hur den människan egentligen är, man kan ju läsa den på olika sätt och jag tyckte den var lite kul och annorlunda, annons nummer två tilltalar mig inte ett dugg.
tur att man är olika

Där är vi nog lika nyfikna. Jag skulle hellre ta kontakt person 1 och kolla läget, gillar mer raka och att personen har ett ego, betyder en hel del. den trampar man inte på tårna. det är i den gruppen som vi har våra bästa vänner, INTE för att de skriver/säger allt det, men de mest intressanta personer i mitt liv är dom som är så raka och har ett ego som man kan lita på och att varken de eller jag kan trampa varandra på tårna. Sen behöver inte allt vara varken så svart eller vitt, men en bra blandning matchar oss.
Person 2 finns bland dom som ljuger mest om sig själva. Skulle vara rätt reserverad och ge h#n chansen att se om det finns något som skulle intressera just mig, men som sagt, de tillhör i gruppen 13 på dussinet, men ser inte ner på dom, men där ringer mina varningsklockor, men vad ska de göra? där finner man både mytomaner och helt släta, ointressanta personer som man tröttnar på efter en kvart. De goda har mer ego och vet sin egenvärde och pga det har de kommit över svårigheter i livet och kan vara rätt intressanta i slutändan.
Det är ens egen livserfarenhet som väljer ..... ..Fuchian...