CITAT (Aqvakul @ 29-09-2010, 16:55)

F!
Ditt inlägg #54 i denna tråden är hårresande!
Dels är det totalt "goddag yxskaft", dels är du ännu en gång inne och är oförskämd i en tråd som handlar om en annan medlems försök att få hjälp och stöd. Parallelt med detta skriver du i Annicas tråd att du är ledsen för ditt påhopp i går. Din trovärdighet är noll och intet.
Fy FAN, säger jag bara...
I Annikas rrtåd fanns Katies inlägg som jag besvarade pga. att vi har haft saker ihop. Såg inte fel i det.
du sa ju innan att om jag ska göra något, så är det att be Annica om ursäkt. Det finns där till henne när jag inte kunde PM det tidigare, för att jag ville göra det och visa att jag hade så himla fel. Jag erkänner ju min skuld, varför har jag inte sett andra göra det under tidens gång? hör det endast till mitt ansvar? ( i detta fall gjorde det)
Det var ju det du ville?
Det är ju så att det man får , det får man tillbaka, eller hur? Även om jag inte är nån elak person till min läggning så kan även jag bli arg och sårad, men har haft överseende med det pga. att de vet inget annat.
Tro bara inte att jag vill el. behöver nån trovärdighet bakom en dataskärm, när jag har märkt att det existerar icke i denna församling.
tyvärr, jag kämpar med min feber och orkar inte hålla på med varenda en som sticker upp! Natti. f.