Det tror jag inte heller att du skulle undra vem jag valde, men jag ser mer djupare i de bägge grupperna än jag kan förklara. För mej gäller fart ingen medel-svensson bakom soffan med kakfat och snacka om väder. Usch så hemskt. Rena rama sömnmedicinen om nu personen har något annat att komma med än sitt vanliga lagom.
Har också upptäckt att just i grupp 2 begås de flesta våldshandlingar och där får ingen sticka upp ur gänget. Samma bullar och samma kaffe (även att jag inte dricker kaffe). Ser man dessa våldsmän/kvinnor på utländska tv så är de just så himla vanliga att de till slut spricker och slår ihäj maken7makan, samt att incest florerar mer i den gruppen. det gäller bara hålla fasaden så ingen märker något, man är ju sååååå vanlig och vänlig ............fyj faasen! har fått nog av dem länge sedan.
Det intressanta i grupp ett är ju mångfalden de tillåter sig av och även här kan man hitta en och annan rötägg, men de är mer öppna och det råder en hjärtlig men rå (positivt) mentalitet och man kan ha ordentliga samtal och vara hur oense som helst utan att man höjer rösten ---- det kallar jag klass och god stil. Man lär sig spelreglerna och det blir inte ointressant. Som ung och ny i dessa kretsar var jag nog skräckslagen, men snart fattade att de inte vill mig illa och jag har alltid varit släng i käften vid tal och diskussion så då hittade jag min rätta element. vilken gåva att få känna och träffa många olika typer i dessa kretsar, den erfarenheten vill jag inte vara utan. Så inget är illa om man tar det på sitt sätt. ...fuchian ......
|