CITAT (Aqvakul @ 02-10-2010, 17:54)

Det finns en naturlig skepsis mot dem som startar trådar, inte i avsikt att diskutera med de andra, utan snarare uppträder som en slags seminarieledare med ofta lite dunkla frågeställningar. Du har startat enormt många trådar, men dina egna inlägg är ganska få. Ibland verkar det som att du startar en tråd för varje ny tanke som väcks hos dig. Kanske börjar det upplevas som lite tjatigt och pretantiöst.
Enormt många? Tycker du verkligen det? I och för sig är det väl bara att hoppa över de trådar man inte gillar. En del klagar på ämnet i en tråd och då menar jag inte specifikt mina och då tycker jag det är konstigt att de inte bara kan låta bli den tråden.
Jag skall kolla någon gång vilka som startar tråda och i vilka ämnen men att jag skulle utmärka mig så mycket som du skriver har jag ingen känsla av.
Att mina egna inlägg är få har jag heller ingen känsla av. Såg för ett tag sedan att jag hade i snitt ett inlägg per dag sedan flera år tillbaka och blev själv förvånad över att det var så många.