CITAT (malcolm @ 03-10-2010, 13:27)

Jag tycker inte Christa har startat speciellt många trådar och aldrig några som borde föranleda bråk, finns många andra trådskapare som gjort det men dessa har fått gå öbemärkta förbi. Vill man inte diskutera i en tråd så är det bara att gå vidare till nästa istället för att ge sig på trådskaparen.
Det finns absolut ingen anledning att bråka eller förstöra trådar, men om TS undrar varför det blivit bråk i TS strådar så tyckte jag att jag hade rätt att svara på det utifrån hur jag uppfattat det. Om sen inte svaret passar TS eller andra är ju en annan sak. Angående hur många trådar TS startar så kände jag mig nu manad att kolla upp det. TS har startat 375 trådar och gjort totalt 1495 inlägg. Proportionerna styrker min känsla att TS startar många trådar, men sen oftast inte är särskilt aktiv själv i dessa. Hur TS gör är självfallet helt upp till henne och inget för mig att kritisera i sig, men personligen har jag reagerat på detta och jag har fått intrycket att jag inte är ensam om detta. Som sagt - ställer man en fråga så kanske man får svar, men inte alltid det man förväntat sig eller önskat...