CITAT (*Stintan* @ 03-10-2010, 13:34)

Jag är ensam om mitt namn och har inget att dölja. Man väljer ju själv vilka man vill ha på sin vänlista och vad dom ska kunna se. Det är ju inte en blogg som man vänder ut och in på sig i utan man snackar kort med den man vill. Vill man vara lite mer privat så skickar man ett privat meddelande till just den personen. Förstår inte vad ni är rädda för. Jag har t.ex. kontakt med mina barn i stort sett varenda dag på fb, dom bor inte så nära mig att vi kan ses varje vecka men jag kan genom Fb se lite vad dom pysslar med bl.a. och vi kan skicka små hälsningar till varandra. En del finns på min vänlista för att dom behövs till diverse spel men alla kan inte se allt jag skriver eller gör på Fb. Jättekul när man kan ha kontakt med vänner över hela världen hur lätt som helst. Man bestämmer helt själv.
Jag är inte rädd men orkar inte med en massa dravel helt enkelt. Min man har etablerat sitt "artistnamn" under flera år och det namnet råkar vara vårt riktiga namn. För att jag ska slippa få skit för att jag råkar vara gift med honom har jag då ett alias på face. De som känner mig vet varför det är på detta vis och inget har något negativt att säga om det, inte vad jag vet i varje fall. Det är egentligen helt sjukt att det ska behöva vara så. Man förstår verkligen vad "riktiga" kändisar får stå ut med.
Redigerat av Anma: 03-10-2010, 15:52