CITAT (netha @ 04-10-2010, 20:49)

Hyss kan man väl hitta på än också ...

Jotack, när jag jobbade på ett annat ställe så busade killarna med mig hela tiden! Tejpade fast tofflorna i golvet, satte gummisnodd i kontorsstolen så att den åkte in under bordet igen osv osv.
Jag hämnades genom att ändra förprogrammeringen på den enes telefon, istället för flickvännen så ringde han upp RFSL.

Rätt åt honom. Det blev lite lugnare ett tag efter det.
CITAT (Huggorm @ 04-10-2010, 20:52)

Jag gjorde nog inte så mycket hyss som barn, men det har jag tagit igen i vuxen ålder. En klassiker är att borra hål i kaffemuggar. Det funkar bäst på jobbet, där folk inte diskar sin gamla mugg så ofta, annars syns ju hålet. På en vanlig porslinsmugg kan man borra hål i sidan försiktigt med en slagborr där man kopplat bort slaget. Då rinner det på magen när folk skall dricka.

Botten är också bra, men då blir det ju roligast om personen håller i muggen när man tömmer i kaffe. På ett ställe där jag jobbade hade vi kaffebryggare i förrådet, det var ett tillfälligt förråd med material ute på bygget. Folk hade ofta muggar gjorda av gamla kapade coca-colaflaskor i plast. En gång funkade det bättre än normalt, killen stod upp och höll i muggen och tömde i kaffe, och kaffet rann raskt ut på byxor och skor. Strax efter for koppen i en vid båge tvärs över hela bygget

Nää vad nedrigt!