CITAT (Felix matte @ 26-08-2004, 21:50)
CITAT (Annlo @ 26-08-2004, 20:37)
Mnja...snygg tyckte jag han var den första omgången... nu har han dragit ned lite på manligheten och har höjt mysfaktorn och det blev han inte snyggare av...

Varför får inte män vara
mysiga Är det bara jag som är för gammal för att förstå... eller?
Min man "kan allt"... han kan baka, laga mat, städa, tvätta, sköta barn och barnbarn,borra, skruva, bygga, måla, odla mm.mm.mm.mm.
och inte är han "mindre man" för det.
Faktiskt så tror jag att om Ernst hade varit Ulla så hade inte så många reagerat negativt på hennes insatser.
Detta är min allrasommest personliga åsikt
Om ni är av annan åsikt så respekterar jag det.
Måste hålla med dig. Och hur tycker ni det hade låtit om vi varit MÄN som diskuterat en KVINNLIG programledare/sakkunnig (för det är han faktiskt!) på detta viset..... "Hon var snyggare förra säsongen, nu är hon för präktig/slampig/påstridig...."
Vad man än tycker om Ernsts idéer så får man ju i alla fall respektera hans kunnande, som bl.a. hans bakgrund som inredare bevisar.
Sedan kan jag hålla med om att det blir lite väl mycket "the Ernst Show" ibland, men det tror jag att programmakarna har fattat, så det blir nog lite mindre så nästa omgång. För inte vill vi väl bli av med ett av de få program som är intressanta (till skillnad från alla 10000000000 timmar OS vi måste stå ut med för tillfället..... - OBS min åsikt - hugg inte huvudet av mig för det!

)