CITAT (jonasloverboyboy @ 18-10-2010, 12:38)

Jag är student vid Göteborgs Universitet och behöver lite bra folk som kan svara på ett par enkla frågor!
1. Hur ofta handlar du trädgårdsprodukter? Inkl blommor, trädgårdsmöbler, krukor osv
2. Hur stor är utgiften? (i månaden alt. om året)
3. När du går in en trådgårds el. blomsterbutik, vad är det viktigaste för dig? Stort utbud? Service? Kvalite? Pris? Svara gärna lite mer utförligt på denna fråga!
Blir överlycklig för alla svar jag kan få!
1. Så sällan jag kan. Under odlingssäsong (maj-augusti) en gång/vecka
2. Kan inte alls svara på
3. Utbud och kvalité gör stort intryck på mig. Där blir det gärna en del impulsköp. Nu handlar jag också gärna en del basvaror, som barkmull och jord. Då väljer jag gärna coops Änglamark. Behöver jag större volymer så drar jag mig inte för att köpa de allra billigaste. Då har jag flera leverantörer att välja mellan så tar jag gärna den billigaste och späder på med dyrare och toppar gärna med egen kompost. Sammanfattningsvis beskriver jag mig som en synnerligen otrogen konsument. Jag vänder mig gärna till en välsorterad plantskola, men om jag bara ska köpa jord och några ettåriga växter, då blir det oftast en varuhuskedja jag vänder mig till!
Berätta gärna om vad du tänker använda dina frågor till och / eller resultat!