Jag tror att alla politiker, när dom kommer upp sig lite, blir så fartblind att dom inte längre vet vad som är rätt eller fel.
Titta bara på alla S politiker under åren.....
Eller nu i Göteborg, S styrd, mutor och mutor och mutor igen. Hur sade A. Hulthen i början? Hon skulle vända på varje sten här i stan. Och vad hände? Under första stenen hittade hon sin exsambo och då slutade hon och tyckte att nu skall vi titta framåt , inte bakåt. Nej säger jag, gräv djupare här i skiten.
Titta på Lars Ohly som alltid pratar om solidarität. Vad gjorde V ( Kommunisterna ) förut? Dom var i öststaterna - helst i förre detta DDR och levde loppan med champagne och kaviar. Vanligt folk had einte mat för dagen ofta men dom festade där ofta. Så säger han i årets valröselse att dom visste inte. Vad har dom då i stora politiken att göra när dom är så dumma?
Jag visste hur det var i DDR trots att jag aldrig hade något att göra med DDR
Och så Mona S, nej det handlar inte bara om toblerone. Hon betalade hela semesterresan genom Europa med hela familien med kort som inte var hennes kort. Dåligt omdöme? Där kan man prata om det. Hur många parkeringsböter hade hon liggande obetalda? Tills Göran P skaffade henne en egen Parkeringsplats för hon kund einte parkera och inte heller betala för sina böter. Dagisavgifter? Dom Sxxt hon också i, loksom i bilbesiktning utan körde med en bil med körförbud.
Prata om DÅLIG OMDÖME
Men sen tror jag att vi inte hittar en hel ren politiker längre
Elisabeth
|