Monaxe,
Det är mer än jag själv hänger med, så jag undrar ju inte att du undrar.
Först Fenjas pung-historia hör till tråden som Silos började om historia och dit kom Fenja med elakhet som inte hörde till tråden.
Jag frågade Fenja att vad hon menar, men hon berättade on något om man och min pung----herre gud, fattar inget. Jag bad henne ta det i PM för att inte störa tråden, nix, hon fortsätter, men hon har inget att bevisa, så jag bad henne låta bli att komma under flera månaders tid om sin pung.
Det vad vi har diskuterat här är ju rättstavning och anmärkningar om det. Sedan blev både jag och Motti förklarade av aqva som dom som skriver sämst. obegripligt och bla bla...
Skrivfel gör vi alla, inte sjutton har man tid att slå i lexikon varteviga ord. Det är ju bara att fråga om om man inte fattar eller missuppfattar.
Det skrivna skiljer sig så mycket av det man talar. Jag korrigerar en del stavfel på direkten, förrutom på bråktråden där man dummar sig ändå mer, men det är en annan sak.
Om jag är så otydlig skribent, kan jag också fråga att hur läser ni då det??

Så himla dum är jag inte, även om jag tänker fortare än skriver och tvärtemot. ...Fuchsian ....
Redigerat av fuchsian: 31-10-2010, 17:43