CITAT (Gunilla T @ 31-10-2010, 18:11)

Precis det jag skriver menar jag, vad betyder den meningen? Vad vill du säga?
OK, då, om du inte fattar det så förklarar jag -----att jag tänker fortare än jag skriver och helt tvärtemot, skriver fortare än tänker. ----Hur förstår du nu det.
Saken är enkel, jag har skrivit så jäkla mycket i mitt liv att jag tänker inte alltid när jag skriver, men ÄR medveten att det blev ju så som om jag hadde tänkt det jag skrev. Alltså omedvetet, kan jag tänka på det jag ska skriva, och gör det ----------sedan den spontana varianten ===skriver fortare än jag hinner tänka.!
Jag fick faktiskt beröm om detta när jag hade lämnat in mitt förra manus, även att de sade att den ovane läsaren hänger inte med, så det må jag tänka först------ uhrk -- hur lätt är det?
Jag är konstnär in i fingerspetsarna och här ser man av det när jag skriver, och även i sällskap kommer det oförberedda, småroliga fram när jag talar fortare än tänker --- många säger det till mig att hur i katten hinner du hitta på en sån vändning ---- mitt svar; --- jag hinner inte ---det bara blir så.
Att det blir småroligt --- blir det då jag skriver fortare än tänker. Förstår ni nu? fler frågor i morgon för nu stänger jag butiken. Läs igenom de små berättelserna som finns i Silos tråd fr, min barndom. ..Fuchsian....