Som ni maler på!!!!!!!

kommer ni inte rätt för det.
Nån som frågade om mina alster i målning. Jag fick den frågan tidigare att visa mina tavlor och dockor, av Silos, men jag ville inte ha dem i hennes tråd. Hon får visa sitt ifred och hon är en känslig person, så då vill jag gå varsamt fram och lyssnar på hennes önskemål.
Jag har, med 5 kompissar drivit ett konstklubb, där vi målade själva, hade en gästkonstnär eller ställde ut andras alster och en gång per år våra egna. Under dom 7 åren har jag sållt mer än det var meningen.
Ett Studieförbund tog kontakt med mig för att starta en oljemålningskurs på orten, vilket jag gjorde och hade den att rulla på minst 5 år, men det blev lite för mycket.
Mina porslingsdockor i min atelje har jag faktist pluggat 4 år tills jag fick min masters grad fr. konstfacket som är anknytet på universitetet på New York, jag bluggade på engelska och delvis på tyska, samt skrifliga proverna gjorde jag på engelska.
Återligen har målningen börjat dra i mig, för jag gör inte allt på samma gång utan periodvis.
Att jag inte visar dessa i forumet är att jag behöver det inte, får tillräckligt beröm på andra håll. Först få forumet behandla mig vettigt innan det kommer några som helst bilder.
Ang. skrivandet;
Min första bok kom ut under andra halvan på -80-talet och finns endast på engelska. Den riktade sig åt till barnen som blivit illa behandlad, utnjyttjad och en del annat att det inte skulle bli för tung att läsa.
Sedan har jag varit en "spökskrivare" åt 2 böcker.
Min nuvarande kommer nog handla mest om det andliga och ens slags uppföljare till bok nr. 1.
Fattar ni nu nåt?????

---Fuchsian .....
Redigerat av fuchsian: 01-11-2010, 12:51