Nu har jag tittat igenom de som har lagt in bilder i album. Och jag älskar dom! Underbart charmigt med snea och vinga bilder. Huller om buller blommor. Inga krav på färganpassning men omsorgsfullt vårdat, gräset växer och stenar staplas ihärdigt i varje glänta. Burkar och tråg i allahenda material, fult och vackert om vartannat - men älskat. Sovande kissemissar i olika ställningar eller tittutlek ur Höganäskrus. Vovvsingar som matte älskar och barn och barnbarn. Precis så ska det vara! Underbart!
Jag som så ängsligt har läst trädgårdsmagasin och fått världens ångest för att jag har det så fult. Läst inlägg av alla kunniga här och fått mindrevärdeskomplex för mitt skröfs i kruka. Nu har jag kommit ner på jorden. Mitt trädgårdsland duger det med. Till och med till att visas för andra på bild. (Nu har jag inte kommit så långt än - men jag kommer att våga visa - och det är ett jättesteg för mig.) Ni kommer också att få se mina husdjur, mina töntiga tråg och allt annat som jag har på bild och kommer att fotografera när våren kommer. Det lovar jag.
Tack alla som har delat med sig av sina bilder!
--------------------
Eva i zon I
|