CITAT (Anma @ 06-11-2010, 09:53)

Jag ska nog sluta bidra ett tag. Känns så. Men jag lovar inget.
Ha en bra Lördag, alla!
Mindre bråk och mer ♥ till alla!
Jag förstår precis hur du känner. Själv tycker jag, liksom Fny, att det är jättetråkigt att det blivit så många personliga gräl på Odla. Man undrar lite varför det måste bli så. Jätteintressanta trådar blir förgiftade och det är sällan jag orkar skriva i dem ens, utan håller mej till att läsa dem. Berit skrev om att bråktråden blev en tramstråd. Visst blev det det, men hellre en "äkta" tramstråd till som motvikt till allt annat "tramsande", i form av personliga angrepp, i de mer seriösa trådarna.
(Jag har inte velat delta i diskussionen gällande hur man skriver/stavar tidigare eftersom mottagarna inte kan/vill ta det som något konstruktivt. Det är synd att det tas som förolämpningar istället. Själv har jag inga som helst problem med ev. stavfel. Då är det mycket svårare för ögat när kommatecken, punkter och stora bokstäver hamnar fel. Det är absolut inte menat som en illvillig tillrättavisning Motti, men kan du inte försöka tänka på det? Se det som att vi är några stycken som har brister med läsförståelsen istället för att ta det som att felet ligger hos dej? Det skulle underlätta för oss som har problem med att läsa din text, om du ville hjälpa oss med det.)
edit: stavfel
Redigerat av Cacki: 06-11-2010, 10:55