Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Gardencenterjobb
          Tilde
          Inlägg 13-02-2003, 10:15
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8
          Medlem nr: 743

rolleyes.gif Hej alla trädgårdsmänniskor!
          Jag arbetar i ett mindre gardencenter - och börjar snart den stressiga men roliga vårsäsongen.
          Tänkte ta chansen att fråga er, som säkert är stamkunder i gardencenters, vad ni tycker är viktigt att tänka på för oss som jobbar där!
          Något särskilt ni tycker att vi borde vara extra bra på, något ni önskar att ni kunde hitta i "drömbutiken", det sämsta osv osv. Jätteglad för alla inlägg.
          Om någon har en åsikt om lönesättningen i branschen får ni gärna dryfta den också (inför löneförhandlingstid). Är det rimligt att vi inte ska tjäna mer än de som arbetar i mataffärs-kassan? (Inget ont om det arbetet, har haft det själv - men kunskapskraven är vitt skilda!).

Tack för att ni gör mig bättre på mitt jobb!
          Tilde

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          fiffigafrun
          Inlägg 13-02-2003, 21:38
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 537
          Medlem nr: 697

Jag håller med Eva Swan på nästan samtliga punkter vill jag bara säga. Alltså fakta, fakta och åter fakta om växterna vill vi kunder ha är nog kontentan. I stressiga tider finns det kanske inte lika mkt personal tillgänglig så det där med bokhörna (kanske även med dator?) skulle vara bra...

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-07-2025, 01:11

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon