Här hoppas det hej vilt precis som i TS huvud

Javisst spiskåpan är ju lite av husets själ! Håller med om att *Stintans* spis är perfekt men hittar den ju inte
Jag vill absolut inte kalla mej trög

men behöver lite tid att bearbeta saker
Grejen är att sambon pratade om att det kanske finns "hörnkylskåp"-Nej nej sa jag det blir inte bra Igår såg jag ett kanske vore en ide men jag har inte bestämt något än!!
En annan grej som han såg tidigt var den här
http://www.lohberger.se/produkter/ved_el.asp jag tyckte att den såg väldigt dyr ut och ville nog helst behålla den gamla men vi behöver antagligen elda en del och det går
väldigt små vedträn i den Igår hittade jag den när jag letade efter stintans och ja den var nog inte så dum. Men då är 1:a frågan går det att sätta en köksfläkt i kåpan och 2:a den är nog väldigt dyr...
Sen är det ju så att man längtar efter att få sätta igång och då vill man gärna prata och disskutera,kanske säger sotaren nej det går inte sen har vi elgubben(svågern men måste ju lyssna på honom som fackman ändå)

Ja det finns ju en massa regler och då kan det vara bra att ha några alternativ.En annan grej som går upp för mej är ju att vi är 2pers.och en katt och jag är ingen storbakande person Det blir nog bra och vi ska va rädda om vårt gamla hus