jag har på nått vis som jag inte riktigt förstår börjat gå ner i vikt, vilket har gjort att mina magmuskler framträder mer och börjar synas (vilket jag inte har sett sedan jag var 15-16år).
så jag börjar faktiskt ha mig själv som förebild. kanske egenkär men det beror ju på hur kroppen ändrar sig. men jag tycker andra också skulle vara mer egenkära.
jag hittar ingen bild som liknar mig, och mig själv vill jag inte ladda upp. sedan finns där väl alltid nått man vill ändra men det är ändå ganska bra nu. om jag ska klaga på nåt så skulle jag vilja ha näsan krokig, bula på mitten och nästippen lite nedåt, svart krulligt hår som är tunt och som inte växer, och kanske lite mindre fett på magen (vill ha mer fett på armarna dock, tycker ådror är fult).
men skulle jag behöva motivation skulle det bli någon smal (normal byggd) person från Italien eller Grekland. vilket inte var lätt att hitta en bild, har safe search av och det blir inte så lyckat med sådana bilder. men hittade en (efter att klippte veck lite där nere så funkar det nog att ladda upp den)
men den känns naturlig och inte över muskulerad.