I viss mån ville jag bilda min egen uppfattning om det hela. Jag har ju många kontakter med olika klienter som söker mig, så jag ville veta mer om vad det är som händer i forumliv när så många blir illa berörda av det.
Man kan väl kalla det som en studie i dagens människor, dom som jag inte träffar i mitt privata liv.
Från början var detta ett ställe att få hjälp med växter och är fortfarande, men jag vet nu tillräckligt mycket om spelet mellan människor bakom skärmen att jag kan förstå bättre mina klienter.
Hur de kan hänga hela sitt välmående i ett forum till något negativt till sig själva ..... i en konstlad värld, det får mig att häpna.
Många svaga råkar rätt illa ut och livet blir jobbigt, det har jag nu sett själv och kan bättre ta itu med när det behövs.
Det är verkligen en salig blandning av människor, har jag kunnat konstatera. .......Fuchsian ....
CITAT (malcolm @ 26-11-2010, 15:27)

Som man sår får man skörda. "gammalt odlaordspråk"
Det borde väl du om någon veta i det här laget bättre än du gör. Det du har berättat till mig och det du skriver sedan ..... urk! Du lär väl inte av dina egna???? ..... Fuchsian ....