CITAT (*Stintan* @ 28-11-2010, 09:21)

Att inte kunna skilja på sak och person är det uppenbarligen inte bara jag som har svårt för ibland. Jo Christa du har faktiskt problem med att alla inte tänker och tycker som du. Synd att du tar det jag skriver som elakt för det är fortfarande inte min avsikt när jag skriver. Ibland klagar du för att du lägger ner tid och ork men det gör ju alla andra också och det kan ibland vara ganska frustrerande när du inte själv svarar på frågor som ställs till dig. Får man inga svar på det man undrar så blir det ju ganska döfött att diskutera. Vitsen är ju att man bollar tankar och åsikter fram och tillbaka inte att dom bara kommer från ett håll.
PS. Vad var det för fel på mitt svar "det har jag också alltid undrat"?
Tycker du att det är svar på min fråga? Jag undrade ju vad du trodde.
När jag skrev i tråden att "vi har uppenbarligen kommunikationsproblem" så svarade du "det får stå för dig". Tycker du att det är konstruktivt svar som ger uttryck för en vilja att lösa problemet?
Jag tycker det var ganska ohövligt. Jag tog på mig halva ansvaret för att vi inte nådde fram till varandra i diskussionen och du svarar bara "det får stå för dig". Vad ville du uppnå med det?
CITAT (Gita @ 27-11-2010, 21:51)

Tycker inte att det var ämnet som sådant som var kontroversiellt snarare din reaktion på de svar du fick.
Förstår egentligen inte vad du ville med tråden, i allafall ville du inte höra något som helst som motsa dina i mitt tycke ganska löst grundade teorier
Gita
Jag förklarade det när jag startade tråden. Vad var det du inte förstod?
Redigerat av Christa: 28-11-2010, 10:34