CITAT (Christa @ 29-11-2010, 12:48)

När jag ställde frågan om varför grönsaker är kontroversiellt så var det för att jag fått intrycket att så fort jag startar en tråd om grönsaker, kost eller motion så ger det upphov till suckar och ilska.
Nu har ni ju chansen att tala om varför men inte ett knyst om det så jag vet fortfarande inte varför en del går igång så på ämnet och en del suckar. Vad är det som är så jobbigt?
Jag vill inte göra någon illa så jag vill verkligen veta.
För övrigt kan man väl strunta i trådar som man inte gillar. Dom trådar som inte intresserar mig öppnar jag inte ens.
Kanske för att du i stort sett
bara vill diskutera kost, motion, hälsa och grönsaker och då oftast startar trådar med en fråga som egentligen har ett självklart svar som man tycker och tror att du redan vet. Ämnena som sådana är intressanta att diskutera men de svar du får är du inte nöjd med tyvärr. För mig verkar du ganska negativt inställd i dina trådar och din fixering vid dessa ämnen verkar närmast fanatisk och observera nu att jag inte säger det för att vara elak utan endast för att du faktiskt frågar. Någon ilska har jag inte sett i dina trådar dock och inte heller tycker jag att någon går igång mer i dina trådar än i andra. Tror uppriktigt att ingen vill dig illa heller!