CITAT (sqrulan @ 09-12-2010, 09:49)

Vilken rolig tråd! Jag tittar ofta på program som handlar om inredning och byggnationer, gillar sånt.
Men va heter den där "rufstuffsan" med spretiga håret i Äntligen hemma, den tjejen kunde dom radera bort! Hon gör ju sällan nåt vettigt endast en massa fjantiga saker.
Lulu Carters rosa äckelläppar gör mej spyfärdig!!!
Måste ju elda på i denna tråd så den inte tynar bort.

Du menar nog Karin, hon jobbar väl fortfarande som en av IKEAs stjärndesigners för det var ju däre hon jobbade i huvudsak innan ÄH började på tv. Men vilket pudelrufs hon har på skallen, tom Dee Snyder hade blivit avis på det:-)
Lulus plutande läppar är en historia för sig.... För många år sedan då hon började brukade jag skoja med min fru att hon klär sig väl som hon gör för att hoppas få göra ett utvik som så många andras av TV4 personligheterna. Frun trodde inte på mig men jag påpekade ändå att hon hade ett behov att visa sin urringning och varje jäkla gång hon piffat i ett sovrum kröp hon upp i sängen och poserade i värsta Anna Nicole Smith manér. Nu har hon gjprt ett utvik men hon fick fixa det själv och betala för det själv:-)