CITAT (malcolm @ 01-01-2011, 03:46)

Emellanåt blir det bara för mycket med alla "seriösa" diskussioner så ibland tycker jag "fjanttrådarna " har sitt berättigande. Kan emellanåt känna att den seriöse egentligen är ute efter någon sorts bekräftelse för "att jag har Rätt och VET" istället för att egentligen vilja skapa en debatt eller en diskussion.
Jag gillar småprat med all dess trådar och det är mycket därför jag är här, erkänner villigt att jag inte kan alla växters namn på latin förutom tussilago farfara och inte letar frön från växter världen över men dum i huvét är jag inte och det tycker inte min mamma heller.
Inser också att många här är bekanta IRL eller via privata PM och det verkar förekomma en slags "inbördes beundran" som att vissa personers inlägg är mer betydande än andras trots att någon tidigare egentligen sagt samma sak utan respons.
Det ligger mycket i detta. Ibland behöver man koppla av från det alltför pretentiösa..
Omk har föredömligt lagt in nya årsvarianter av "tramstrådarna". Personligen sliter jag nog hellre på originalversionen av MENINGSLÖSA TRÅDEN, men vi får väl se hur medlemmarna gör. Det är ju de som bestämmer..