CITAT (renate @ 01-01-2011, 17:15)

Ett sista ord i denna tråd.Som det ser ut har jag trampat i klaveret vilket var inte min avsikt.Jag uttryckte mig kanske inte riktigt korrekt.Retar gör jag mig inte på något här,då hoppa jag bara över ämnet.Naturligtvis kan och vill jag inte kräver att de ska tas bort.Det här inlägget skulle jag aldrig postat,men gjort är gjort.
Alla ni jag trampade på tåarna ber jag om ursäkt,det var inte min mening att skapa osämja här.Ni har rätt i att vill jag inte läser trådårna ska jag hoppa över vilket jag gör.Jag var tydligen på stridshumör igår och då ska man inte skicka iväg ett sånt inlägg.Jag är inte feg och ta bort inlägget,men inser att det var jag som gjort fel,fy Renate säger jag själv.
Nej Renate, jag och kanske flera med mej känner oss inte trampade på tårna. Vi står bara upp för vår åsikt om vad vi tycker om frågan...precis som du. Jag tror faktiskt att det var rätt så bra att du tog upp den eftersom samtalsämnet poppar upp ibland. Det kan ju vara bra för oss "svamlare" också att få veta vad andra tycker i saken även om det går emot vad man själv tycker.... så du gjorde alldeles rätt. Bara att tacka!