Medlem
Antal inlägg: 10 733
Medlem nr: 2 529
Jag med flera som tillexempel jobbar inom barnomsorgen letar efter riktiga termobyxor. Tjocka goa varma som man hoppar i med ett par långkalsonger under och överlever stillastående en halv dag. Finns de inte längre? Det finns bara tunna oanvändbara som man måste köpa megastora och sedan ändå ha på sig långkalsonger och varma byxor under för att överleva. Jag har blivit för tjock för mina gamla som jag tyvärr slängde i tron att det bara var att köpa nya. Hade jag förstått bättre hade jag typ sytt ut de gamla. Någon som vet var de finns att få tag i?
Jag har flera saker jag letar efter.. En till orkar ni med? Varma skor som man bara kan hoppa i, som de gamla snowjoggers som fanns. Har slitit ut mitt sista par och letar i förtvivlan efter enkla att hoppa i supervarma - inte - kostar - 2000 kr skor. Finns det inte nuförtiden?
Medlem
Antal inlägg: 10 013
Medlem nr: 11 250
Jag letar efter Piripiriolja. Köpte en flaska i Portugal men har inte sett den i Sverige. Det är en rödaktig stark olja som är i en likadan flaska som Tabaskon är i.
Medlem
Antal inlägg: 5 521
Medlem nr: 7 219
CITAT (Chamomille @ 05-01-2011, 08:28)
Jag letar efter Piripiriolja. Köpte en flaska i Portugal men har inte sett den i Sverige. Det är en rödaktig stark olja som är i en likadan flaska som Tabaskon är i. Editerade skrivfel
finns hos sabis, 100 g i flaskan och märket jag köpt heter sevan.