CITAT (Meriona @ 05-01-2011, 19:16)

Din första kommentar kan man tolka som om den vore sarkastisk. Vilket gör mig både fundersam och ledsen, för jag brukar inte delta i tjabbeltrådar, det tillför mig ingenting. Dessutom: Jag är också trött på elakheter, men tror inte att en sån här tråd hjälper ett endaste dugg! Tvärtom.
Jag vet nu inte vad är sarkastisk,men jag vet att det är varje människa som själv vet om man är vuxen eller inte,du jag och alla andra och jag vet att jag kommer nog aldrig bli vuxen,utan kommer att förbli som ett barn och det måste jag acceptera.
Min tanke var alltså inte att göra dig ledsen,det kan du lita på!Jag deltar inte heller i bråktrådar,men har nog säkert gjort det under tiden som jag har varit medlem och jag vill absolut inte göra dig eller någon annan illa!
"Det kunde till ex.bli en tankeställare för oss medlemmar att tänka efter hur vi är mot våra medmänniskor,hur våra ord påverkar andra,gör jag någon ledsen med mina ord,är mina ord upplyftande eller är mina ord nedbrytande!?"skrivet av silos
Du hade inga funderinga över detta ovanför!?
Denna tråd kan hjälpa om vi bara vill,men valet är varje medlems sak att avgöra hur man vill ha det.