CITAT (xlxl67 @ 05-01-2011, 19:10)

Något man kan fråga sig är - om det ofta blir bråk och missuppfattningar kring mig kan det ha med mig att göra då kanske.

Nästa fråga blir förstås om det är så man vill ha det?!
Vill man inte det så försöker man väl ändra sig lite...
Edit jag syftar inte på ngt som händer här.
Alldeles riktigt!
För några år tillbaka blev andra medlemmar mycket trötta på mig och det med all rätta eftyersom jag vverkligen skrev på tok för många trådar,men det var inte någon ursäkt som jag kan acceptera och respektera för hur jag blev behandlad av somliga här.
De som nu ansåg sig själva som kloka kunde har agerat annorlunda,men samtidigt är jag tacksam för att de inte gjorde det eftersom jag blev av med mina rädslor som jag hade haft inom mig sedan jag var en liten flicka så i slutändan blev jag en vinnare tack vare de elaka påhoppen under den tiden 2006 som det var som värst.
Så visst är det nödvändigt att titta på sig själv om medmänniskor gång på gång blir irriterade på en och gör man det så kan man växa som människa.
CITAT (sqrulan @ 05-01-2011, 20:00)

hmmmm....en liten bråktråd på G tror jag minsann. Det måste jag hålla ett öga på.

För min del handlar denna tråd om mycket allvarliga och mycket viktiga saker och jag hoppas innerligt att det inte blir bråk eftersom det var inte min mening!!!