CITAT (Meriona @ 05-01-2011, 20:18)

OK, då var det kanske bara ett missförstånd. Jag svarade bara på frågan om vuxen eller ej, och anser att jag är vuxen, rent av tråkig och gammal. Jag trivs väldigt bra med människor som är både 60 och 80, så jag är nog vuxen tror jag.
Vad gäller att vara otrevlig på ett forum så försöker jag undvika det, även om det såklart ibland händer, ingen är felfri. OCh ibland kan nån behöva en minnesbeta också för den delen. Men oftast är det lättare att slingra vidare till en annan tråd. Så slipper man somna arg, för det är det värsta jag vet.
Skönt att vi förstår varandra!
Jag trivs allra bäst tillsammans med barn och djuren och jag tycks vara älskad vad jag själv kan se och förstå.
Ingen enda av oss är felfri och väl är det annras skulle vi stagnera i utveckligen och bli väldigt egoistiska,tror jag.
För det mesta läser jag inte bråktrådar,men får jag mail om att någon blivit ledsenså kan jag gå in och läsa.
Att somna arg är mycket skadligt för hjärtat och hjärnan! Jag är alltid noga med att bli sams innan jag lägger mig om jag orsakat att mina barn blivit ledsna på någonting som jag har sagt,alltså jag ber om förlåtelse och de gör likadant i sina liv.