CITAT (Gita @ 05-01-2011, 22:53)

Tycker nog att alla trådar som överhuvudtaget har någon mening, något intressant att avhanndla mer eller mindre alltid uvecklar sig till bråktrådar och att tramstrådarna dominerar totalt nu.
Sen tycker jag att alla påhopp och skitkastande på Fuschian är väldigt lågt, själv förstår jag henne inte och tycker oftast hennes inlägg är ointressanta, men man kan ingnorera. Jag tycker nog att det finns ett gäng förutsägbara, självgoda "präkton"som gör det hela till bråk och som dominerar forumet på ett sätt som på sikt gör att det dör.
Gita, också kallad gammal moderathagga av någon som inte delar mina värderingar.
Varför säger du så? (Gammal Moderathagga) Gjorde en sökning och det epitetet har använts en gång, av dig i denna tråd. Varför jag sökte är för att jag brukar följa de politiska diskussionerna och kände inte igen det där. Kanske är det via PM?
Annars håller jag med dig, men om man vill diskutera något intressant är det upp till var och en att starta trådar. Man kan ju inte sitta på sina händer och vänta på att någon annan startar trådar man vill diskutera i.
Håller inte med om det där med tramstrådar, eller snarare, det stör mig inte att tramstrådarna finns. De fyller sitt syfte.
Vad jag inte förstår alls är hur de kan vara ett så stort problem för vissa.
Dessutom fattar jag inte varför präktig är ett skällsord? Måste vara en brist hos mig.
Silos. Jag tror jag fattar ditt syfte. Fast det kan ju bli fel i bland ändå.