CITAT (*Stintan* @ 06-01-2011, 12:13)

Varför ältar du gammalt Silos? Vore det inte bättre att kasta av sig de gamla stenarna som tynger i ryggsäcken så blir det ju lättare att vandra framåt. Glöm sen bort var du kastat dom!
När jag tar upp det gamla som har varit är för att visa hur fruktansvärt illa det kan gå när människor mobbar en människa.Jag har även talat-skrivit om hur jag har kommit ur från den hemska tiden med förståndet i behåll och blivit till och med starkare tack vare hetsjakten efter mig.
Så du förstå det är inte för att jag vill älta det som har varit utan endast visa att på det viset får det bra inte vara varken här eller IRL och vi måste kunna stoppa sådant beteende och det i första hand hos oss själva.
Tycker du verkligen att man skall glömma sådana hemskheter och bara gå vidare?Jag tycker att man skall FÖRLÅTA och gå vidare med sitt liv och jag har förlåtit alla som var inblandade under den tiden,för de kunde inte göra annorlunda då!
Men att glömma är felaktig metod,tycker jag,för risken finns att det blir nya trakasserier mot människor som är annorlunda och det har visat sig att så är fallet här på småprat och skriver man om det så får man läsa:du har dig själv att skylla.LÅGT,MYCKET LÅGT,enligt mitt sätt att se på det hela!!!